החזרים כספיים והחלפות

                
מדיניות ההחזרים תקפה ל 30 ימים. אם חלפו 30 ימים מאז הרכישה שלך, לא נוכל לצערנו להחזיר את כספך חזרה או להציע החלפה.
כדי להיות זכאי להחזרה ,על הפריט להיות ללא שימוש, באותו המצב שבו התקבל ובאריזתו המקורית. בנוסף, יש לשלוח תמונה של המוצר לאישור על ידי צוות התמיכה הטכני.
ישנם סוגים של מוצרים הפטורים מהחזרה. 
מוצרים מתכלים כגון אוכל, פרחים, עיתונים או כתבי עת אינם ניתנים לחזרה.
כמו כן, לא נקבל בחזרה מוצרים שהם אינטימיים או מוצרים סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.
מוצרים נוספים הבלתי ניתנים להחזרה:
*שוברי הטבה.
*מוצרי תוכנה להורדה.
*מוצרי בריאות וטיפוח נוספים.
כדי להשלים את ההחזרה אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.
השתמש בטופס יצירת הקשר בדף יצירת הקשר שלנו.
יש לשלוח הודעה ובה בקשה ל RMA עבור מוצר ספציפי, יש לכלול את מספר ההזמנה ואת כתובת הדוא"ל המשמשים את הרכישה המקורית.
תוך 48 שעות תקבל את מספר ה RMA.
שלח את המוצר שלך למרכז ההחזרים שלנו
מרכז החזרת מוצרים
Attention RMA #: (יש לכלול כאן את מספר ה RMA).
לאחר קבלת המוצר ובדיקתו, יינתן ההחזר הכספי.
נא לא לשלוח את ההזמנה שלך ליצרן.
ישנם מצבים מסוימים בהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד: (אם ישים)

*ספרים עם סימנים ברורים של שימוש.
*תקליטורים (CD או DVD), תוכנה, משחקי ווידאו, קלטות למיניהן, או תקליטים אשר נפתחו.
*כל מוצר אשר אינו במצבו המקורי, פגום או שחסרים לו חלקים מסיבות אשר אינן נובעות מהטעות שלנו.
*כל פריט שיוחזר יותר מ 30 יום לאחר המסירה ללקוח.
החזרים כספיים (אם ישים):
כאשר המוצר שלך התקבל ונבדק, אנחנו נשלח לך דוא"ל כדי להודיע לך ש'יבלנו את הפריט שהוחזר.
בנוסף, נודיע לך על אישור או דחייתך ההחזר הכספי.
אם ההחזר הכספי יאושר, הוא יעובד, וזיכוי יוחל אוטומטית בכרטיס האשראי שלך או בשיטת התשלום המקורית, תוך מספר מסוים של ימים.
החזרים מאוחרים או חסרים (אם ישים):
אם לא התקבל החזר כספי, יש קודם לבדוק את חשבון הבנק שלך. אם טרם קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך.
ואז צור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך, יתכן שייקח זמן עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.
לאחר מכן צרו קשר עם הבנק שלכם. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום החזר.
אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא צור איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר שלנו.

מוצרים במבצע (אם ישים)
ניתן לקבל החזר כספי רק עבור פריטים במחיר רגיל, למרבה הצער לא ניתן לקב להחזר כספי עבור פריטים שבמבצע.
החלפות (אם ישים)
אנחנו מחליפים פריטים רק אם פגמים. כדי להחליף את הפריט באותו הפריט, יש לשלוח לנו דוא"ל באמצעות טופס יצירת הקשר שלנו.
מתנות
אם המוצר סומן כמתנה בעת שנרכש ונשלח ישירות אליך, תקבל שובר זיכוי עבור שווי ההחזר שלך. לאחר קבלת הפריט המוחזר, אישור השובר יישלח אליך בדואר.

אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנות שלח את מוצר לעצמו כדי למסור לך אותה בעצמו אנחנו נשלח החזר כספי למוסר המתנה והוא ידע על ההחזר שביצעת.
משלוח
כדי להחזיר את מוצרך יש לשלוח אותו לכתובת info@coleter.co.il.
אתה תהיה אחראי לתשלום עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך. עלויות המשלוח אינן ניתנות להחזרה. אם תקבל החזר כספי, עלות משלוח ההחזרה תנוכה מההחזר שלך
זמן ההגעה של המוצר שהוחלף עשוי להשתנות בהתאם למקום המגורים שלך.
אם שווי המוצר שנשלח הוא מעל 75$ (דולר אמריקאי), מומלץ לשקול שימוש בשירות מעקב משלוחים או - רכישת ביטוח עבור המוצר. אנו לא מתחייבים שנקבל את הפריט שהוחזר.

הגדרת פרטיות
אנו משתמשים בקבצי עוגיה להתאים את התוכן והפרסומת, להגיש פעילות מדיה חברתית ולנתח נוכחות באתר שלנו למשתמשים פרטיים.אנו משתפים עם שותפינו מידע על פעילותך ברשת עבור מדיה חברתית, פרסום ועיבוד ניתוח המידע בכפוף למסמכי עקרונות עיבוד מידע אישי. בחלק 'הגדרות מסמכי עוגיה' באפשרותך להגדיר את העדפותיך. בשימוש בזה הינך מסכים עם קבצי העוגיה.